Σάββατο 9 Μαρτίου 2013

Sarah Jessica Parker: "Τα πόδια μου, μού "λένε" όχι άλλα τακούνια"

Είναι γνωστή για τη μεγάλη της αγάπη στα ψηλοτάκουνα και ιδιαίτερα στα Manolo Blahnik παπούτσια, κάτι που βέβαια απαιτούσε και ο....
ρόλος της στη δημοφιλή αμερικανική σειρά «Sex and the City». Ο λόγος για τη 47χρονη ηθοποιό Sarah Jessica Parker, η οποία σε πρόσφατη συνέντευξή της σε γνωστό διαδικτυακό fashion site μίλησε για αυτή τη μεγάλη της αγάπη και τα προβλήματα που τελικά της δημιούργησε. « Για 10 χρόνια έτρεχα συνέχεια με τακούνια. Δούλευα 18 ώρες και δεν τα έβγαζα ούτε μια στιγμή. Φορούσα υπέροχα παπούτσια, μοναδικά και για αυτό ποτέ δεν παραπονιόμουν. Αλλά με κάποια που ήταν πιο φθηνά έπεσα και στραμπαούληξα τον αστράγαλό μου. Πήγα σε ειδικό γιατρό και μου είπε ότι αναγκάζω τα πόδια μου να κάνουν πράγματα που δεν μπορούν. Η αλήθεια είναι ότι πραγματικά τα πόδια μου ήταν σαν να μου έλεγαν όχι άλλα τακούνια. Δεν θα σταματήσω να τα φοράω. Ποτέ όμως πια στην καθημερινή μου ζωή».

0 σχόλια: