Κυριακή 17 Μαρτίου 2013

«Μου αρέσει να χρησιμοποιώ το στόμα μου»

Με άπειρα γυμνά στο ενεργητικό της στα πιο διάσημα περιοδικά της Μεγάλης Βρετανίας η «σεξοβόμβα» Sophie Howard γεννήθηκε για να αναστατώνει!
Χαρακτηριστικές οι απαντήσεις που έχει δώσει σε συνεντεύξη:
Μάθαμε ότι μικρή ήσουν καλό κορίτσι. Τι συνέβει;
Μόλις έκλεισα τα 17 μου χρόνια έγινα στρίπερ!
Ήσουν καλή σε αυτό το χώρο;
Έτσι κι έτσι. Το σχήμα του κορμιού με εμπόδιζε στον «στύλο». Αλλά ήμουν πολύ καλή χορεύοντας στα πόδια του πελάτη. Τους ξεσήκωνε πολύ!
Πώς ξεκίνησες την καριέρα σου;
Έστειλα φωτογραφίες μου σε όλα τα περιοδικά και τις εφημερίδες της Αγγλίας. Από εκεί και πέρα άρχισα να «πετάω».
…και τα ρούχα σου υποθέτουμε;
Ναι! Ειδικά αυτά και ιδιαίτερα κάθε πρωί είμαι πανέτοιμη να τα «πετάξω». Ξέρετε…όπως οι άντρες είναι έτοιμοι κάθε πρωί! Είμαι η γυναικεία «έκδοση» αυτής της φάσης!
Τι να περιμένει ένας άντρας όταν ξυπνάει δίπλα σου;
Είμαι φτιαγμένη να ικανοποιώ! Μου αρέσει να χρησιμοποιώ το στόμα μου για να κάνω έναν άντρα ευτυχισμένο. Μου αρέσει να τον ακούω να αγκομαχά από ευχαρίστηση!
Αν είσαι μόνη;
Το χέρι μου αρχίζει να εξερευνά…χαμηλά!

Πηγή:  http://www.axiaplus.gr

0 σχόλια: