Κυριακή 7 Απριλίου 2013

Μεριέμ Ουζερλί: Δεν έχει επηρεάσει την προσωπικότητα μου η επιτυχία


Περισσότεροι από 1.500.000 τηλεθεατές μένουν καθημερινά καθηλωμένοι στη μικρή οθόνη για να παρακολουθήσουν της μηχανορραφίες της Χουρέμ στη δραματική σειρά «Σουλεϊμάν ο Μεγαλοπρεπής».

Η Μεριέμ Ουζερλί δηλώνει εντελώς διαφορετική από την ηρωίδα που υποδύεται και μιλά για το πως βρέθηκε στην Τουρκία, αλλά και για το αν η επιτυχία έχει αλλάξει τη ζωή της.

Διαβάστε απόσπασμα της συνέντευξης που παραχώρησε στο περιοδικό tv Glam

- Πως ένα κορίτσι από τη Γερμανία βρέθηκε να πρωταγωνιστεί σε τουρκική σειρά

Είχα κάνει κάποιες ταινίες στη Γερμανία, αλλά αποφάσισα να κυνηγήσω την τύχη μου στη γενέτειρα του πατέρα μου. Πέρασα πρώτα από οντισιόν και πήρα το ρόλο. Έπρεπε να μάθω κάποια πράγματα σε πολύ μικρό διάστημα, Τα γυρίσματα ξεκινούσαν σε μιάμιση εβδομάδα. Ο σκηνοθέτης με βοήθησε πάρα πολύ. Διάβασα πολλά βιβλία, προσπάθησαν να ενημερωθώ στο διαδίκτυο, άκουγα τα σχόλια που έλεγαν για τη Χουρέμ από τους υπόλοιπους συντελεστές στο πλατό. Κάποια στιγμή δημιούργησα την εικόνα της στο μυαλό μου, φυσικά και με την καθοδήγηση των σκηνοθετών.

-Αντιμετώπισες δυσκολίες προκειμένου να καταφέρεις να ενσαρκώσεις την ηρωίδα σου;

Είναι ένας χορός. ΜαθαίνεΙς τη χορογραφία και χορεύεις όσο παίζει η μουσική. Μπορώ να πω ότι προσαρμόστηκα πολύ εύκολα. Κάθε χαρακτήρας που ενσαρκώνεις είναι διαφορετικός. Ο τόνος της φωνής, η στάση του σώματος, ο τρόπος που κινείται. Δυσκολίες αντιμετώπισα στα γυρίσματα. Τι καλοκαίρι είχαμε κάποια προβλήματα. Με τα ρούχα που φοράμε ιδρώναμε πάρα πολύ. Όμως δεν αντιμετώπισα κάποιο άλλο πρόβλημα με την απόδοση του ρόλου.

- Υποδύεσαι τη γυναίκα που «κατέκτησε» τον ισχυρότερο άντρα της εποχής του, τον Σουλτάνο. Τι έπαιξε σημαντικό ρόλο σε αυτό;

Πρέπει να ληφθούν υπόψη όλες οι παράμετροι που παίζουν ρόλο. Θα ξεκινήσω από τον έρωτα, που πιστεύω ότι είναι και η πιο σημαντική παράμετρος για να κατακτήσει μια γυναίκα έναν άντρα.

-Όταν σε συναντούν στο δρόμο, ποια είναι η αντίδραση του κόσμου; Τι σου λένε;

Στο δρόμο με πλησιάζουν γυναίκες που μου λένε ότι θα ήθελαν να ήταν κι αυτές τόσο δυναμικές και τολμηρές σαν τη Χουρέμ. Άλλες πάλι μου λένε ότι έχουν βρεθεί κι αυτές στη θέση της Μαρχιντεβράν, πόνεσαν πολύ και γι’ αυτό μισούν τη Χουρέμ.

Τέλος η Μεριέμ ξεκαθαρίζει ότι η επιτυχία δεν την έχει αλλάξει ούτε στο ελάχιστο.

Δεν έχει επηρεάσει την προσωπικότητα και τον τρόπο σκέψης μου η επιτυχία. Είμαι η ίδια Μεριέμ. Θα σας το επιβεβαιώσουν και οι φίλοι μου αν τους απευθύνετε την ερώτηση αυτή. Ως άνθρωπος δεν έχω επηρεαστεί. Η συμπεριφορά των άλλων προς εμένα έχει αλλάξει. Με ακολουθούν παντού δημοσιογράφοι και πολλές φορές δημοσιεύονται αναληθείς πληροφορίες για την προσωπική μου ζωή. Προσπαθώ να μη δίνω μεγάλη σημασία. Υπάρχουν πολύ πιο σοβαρά προβλήματα. Αισθάνομαι πολύ τυχερή για το ρόλο που μου έχουν αναθέσει. Έδωσα ψυχή σε μια γυναίκα που έχει ζήσει στην πραγματικότητα. Πραγματικά είναι μεγάλο δώρο για έναν ηθοποιό. Γι’ αυτό προσπαθώ να βλέπω τη θετική πλευρά των πραγμάτων. Έχουν γίνει ευχάριστες αλλαγές. Ίσως να προέκυψαν κάποιες δυσκολίες, αλλά αυτά έχει η ζωή. Δεν μπορείς να τα αποφύγεις. Αυτή τη στιγμή ζω σαν Χουρέμ Σουλτάν. Αυτό μου είναι αρκετό.

real.gr

1 σχόλιο: