Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

«Έχω κολλήσει πολλά ένσημα στη ζωή μου, δεν είμαι ανεπάγγελτος»

Ο Ψωμιάδης απαντά στα δημοσιεύματα που τον θέλουν να ανοίγει σούπερ μάρκετ στα Γιάννενα.  Διαψεύδει τα δημοσιεύματα που τον θέλουν να δραστηριοποιείται επιχειρηματικά στα Γιάννενα ο Παναγιώτης Ψωμιάδης με ανακοίνωσή του.....
 «Η αγάπη και η εκτίμηση μου για την πρωτεύουσα της Ηπείρου και τους κατοίκους της είναι δεδομένες. Μετά, όμως, από 45 χρόνια συνεπούς και επιτυχημένης επαγγελματικής σταδιοδρομίας στη Θεσσαλονίκη, θέλω να ξεκαθαρίσω πως η είδηση ότι προτίθεμαι να δραστηριοποιηθώ επιχειρηματικά στα Γιάννενα δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Έχω κολλήσει πολλά ένσημα στη ζωή μου, δεν είμαι ανεπάγγελτος, συνεχίζω ενεργός την επαγγελματική μου πορεία. Από εκεί και πέρα, έχω τονίσει επανειλημμένα πως κάτω από αυτές τις πρωτοφανείς συνθήκες οικονομικής ασφυξίας, αποτελεί απόλυτη προτεραιότητα η ενθάρρυνση κάθε επενδυτικής πρωτοβουλίας που προσφέρει θέσεις εργασίας, ιδιαίτερα σε μια γεωγραφική περιοχή της Πατρίδας μας που μαστίζεται από την ανεργία. Εκτός και αν είναι πλέον έγκλημα φίλοι ή συνεργάτες μου να δραστηριοποιούνται στο επιχειρείν…», αναφέρει ο πρώην περιφερειάρχης Μακεδονίας Θράκης.

ΠΗΓΗ

0 σχόλια: