Τρίτη 12 Μαρτίου 2013

Μιλάμε για ακραία ανωμαλία...

Ποιά τραγουδίστρια μας έβαλε να σκίσουμε τα διπλώματά μας;;
Μα φυσικά η...


Α. Βίσση: "Τον Α. Σαμαρά τον ερωτεύτηκα, τη σχέση μου με τον Νταλάρα δε θέλω να τη θυμάμαι"

Συγκεκριμένα είπε...

"Ο Αντώνης ήταν ένα παιδί που μόλις είχε έρθει από την Αμερική και μου άρεσε, τον ερωτεύτηκα", είπε για τον σημερινό πρωθυπουργό Α. Σαμαρά, με τον οποίο έζησε έναν έντονο έρωτα, τον οποίο θυμάται και χαμογελά.

Δεν συμβαίνει όμως το ίδιο και για τη σχέση της με τον Γιώργο Νταλάρα.
"Δεν νομίζω ότι ο Νταλάρας με ήξερε σαν άνθρωπο. Ήταν μια σχέση που ξεκίνησε όταν εγώ μόλις είχα έρθει στην Ελλάδα, ήμουν 17 χρονών και δεν έχω και τις καλύτερες αναμνήσεις από αυτόν", είπε.




Από το τρέιλερ της συνέντευξης της Άννας Βίσση στον Τάσο Τρύφωνος, η οποία θα προβληθεί την Παρασκευή από το κυπριακό κανάλι ΡΙΚ 1.

0 σχόλια: