Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

Διώτης σε Κωνσταντοπούλου: Δεν μπορείτε να με εξετάζετε μέχρι θανάτου! Εξαντλήθηκα!

- Θα εξεταστεί κατ αντιπαράσταση με τον Κωνσταντίνο Μπίκα τη Δευτέρα το απόγευμα - «Εξαντλήθηκα» διαμαρτυρήθηκε ο Ι. Διώτης και απείλησε πως θα επικαλεστεί λόγους υγείας για να μην καταθέσει ξανά στην Προανακριτική - Οι αποκαλυπτικοί διάλογοι με τη Ζωή Κωνσταντοπούλου και ο πυροσβεστικός ρόλος Μαρκογιαννάκη Όλα ξεκίνησαν όταν χτες βράδυ ο Πρόεδρος της Προανακριτικής πρότεινε να διακοπεί η εξέταση Διώτη και να συνεχίσει η κ. Κωνσταντοπούλου άλλη ημέρα τις ερωτήσεις της στον μάρτυρα, προκειμένου να ξεκινήσει η κατάθεση του Κων/νου Μπίκα που είχε έρθει από το Λονδίνο και περίμενε καρτερικά. Μετά από 4 ημέρες κατάθεσης ο πρώην επικεφαλής του ΣΔΟΕ δήλωσε εξαντλημένος και προειδοποίησε πως θα επικαλεστεί λόγους υγείας για να… μην ξαναπατήσει το πόδι του στην Επιτροπή. Τελικά, η Προανακριτική αποφάσισε σήμερα να εξεταστουν κατ αντιπαράσταση οι κύριοι Μπίκας και Διώτης την Δευτέρα το απόγευμα προκειμένου να διαπιστώσουν ποιός λέει την αλήθεια.

Ο διάλογος είναι χαρακτηριστικός:

ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΙΩΤΗΣ: Α, κύριε Πρόεδρε, με συγχωρείτε. Με όλο το σεβασμό, δεν θα μπορέσω. Ή τελειώνουμε απόψε ή αλλιώς δεν θα επανέλθω. Σας το λέω.

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Γιατί, κύριε Διώτη;

ΔΙΩΤΗΣ: Έχω εξαντληθεί. Θα επικαλεστώ λόγους υγείας. Θα μπω στο νοσοκομείο. 

ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Κύριε Διώτη, μισό λεπτό τώρα.

ΔΙΩΤΗΣ: Δεν το συζητώ. 

ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Μα, δεν σας ρωτά κανείς. Εδώ είστε μάρτυρας. Εσείς όταν χρειάστηκε, εξετάζατε …

ΔΙΩΤΗΣ: Ούτε κρατούμενος είμαι, όμως. Μάρτυρας είμαι.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Είστε μάρτυρας. Όταν χρειάστηκε, εξετάσετε και κατηγορουμένους και κατηγορούμενο σε συνθήκες εντατικής σε νοσοκομείο για όσο χρειάστηκε.

ΔΙΩΤΗΣ: Εδώ δεν υπάρχει κίνδυνος εκ της αναβολής και εν πάση περιπτώσει, δεν μπορείτε να εξετάζετε μέχρι θανάτου. Δηλαδή, η αυτοθυσία δεν περιλαμβάνεται στα καθήκοντα του μάρτυρα. Καθήκον αληθείας έχει, αυτοθυσίας δεν έχει. Διαμαρτύρομαι ότι αντιμετωπίζω πρόβλημα υγείας. Η πίεσή μου δεν ξέρω πόση είναι τώρα.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Δεν μπορείτε να λέτε: «Δεν θα επανέλθω». Είναι άρνηση μαρτυρίας, με συγχωρείτε.

ΔΙΩΤΗΣ: Ακούστε, επειδή έχω ακούσει πολλά και από διάφορους «εξυπνάκηδες» νομικούς για την εφαρμογή του άρθρου 249, να σας πω μόνο…

ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Σε ποιόν το απευθύνετε αυτό; Το «εξυπνάκηδες» σε ποιόν το απευθύνετε; 

Τα πνεύματα οξύνθηκαν και μεταξύ Μαρκογιαννάκη – Κωνσταντοπούλου όταν ο Πρόεδρος της Προανακριτικής επιχείρησε να βρει λύση…:

ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Κύριε Μαρκογιαννάκη, μισό λεπτό.

ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ: Δεν είμαι ο κ. Μαρκογιαννάκης, είμαι ο κύριος Πρόεδρος. 

ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Και κ. Μαρκογιαννάκης είστε.

ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ: Κύριος Πρόεδρος είμαι εδώ πέρα. Κύριο Πρόεδρο θα με αποκαλείτε… Εγώ έκανα μία πρόταση, ακούστε με.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Ζητήσατε την άδειά μου να με διακόψετε, σας είπα δεν έχω αντίρρηση.

ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ: Ε, μη σας ζητήσω και την άδεια να μιλήσω.

Με… πυροσβεστική παρέμβαση Μαρκογιαννάκη ο μάρτυρας θα ξανακαταθέσει το απόγευμα της Δευτέρας:

ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ: Αφήστε με να λύσω το πρόβλημα. Πόση ώρα νομίζετε –κατά την άποψή σας- ότι θέλετε να μιλήσετε απόψε, να ρωτήσετε απόψε; Πόσες ώρες;

ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Το πρώτο το οποίο έχω να πω, είναι ότι έχω ακόμα αρκετές ερωτήσεις, αρκετή ώρα.

ΔΙΩΤΗΣ: Εγώ δεν μπορώ…

ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ: Κύριε μάρτυς θέλω να μου πείτε, απλά ποια μέρα και εσείς εξυπηρετείστε και από άποψη να έχετε μία ηρεμία πλέον διότι καταλαβαίνω…

ΔΙΩΤΗΣ: Δεν ξέρω πόσες μέρες θέλω να συνέλθω.

ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ (Πρόεδρος της Επιτροπής) Θέλετε αύριο;

ΔΙΩΤΗΣ: Όχι αύριο, για όνομα του Θεού.

ΠΗΓΗ

0 σχόλια: