Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

«Θέλω πολύ να κάνω παιδιά»

Ο Νίκος Οικονομοπουλος μίλησε στο περιοδικό 7 Μέρες TV για τα όνειρα που κάνει για τη δική του οικογένεια, αλλά και την...
επαγγελματική του πορεία. «Δεν είμαι σε αυτή τη δουλειά για να έχω δόξα, αλλά επειδή την αγαπάω πάρα πολύ. Θέλω, λοιπόν, όταν περάσουν αυτά τα χρόνια, τα 15, 20 ή 30 που θα τραγουδάω ακόμη, όσο δηλαδή θα με κρατήσει ο Θεός και ο κόσμος, να αφήσω κάτι πίσω μου. Θέλω να ακούγονται κάποια τραγούδια μου για τα επόμενα 100 χρόνια, αν είναι εύκολο. Όπως ακούγονται από άλλους παλαιότερους λαϊκούς τραγουδιστές που έχουν φύγει από τη ζωή και έχουν αφήσει πίσω μια μεγάλη γκάμα τραγουδιών, τα οποία τραγουδάω εγώ και θα τραγουδάνε και τα παιδιά μου. Αυτό θα ήθελα να πετύχω και, αν τα καταφέρω, θα είμαι ευγνώμων» δήλωσε ο γνωστός τραγουδιστής. Μάλιστα, ο Νίκος Οικονομόπουλος δεν έκρυψε την επιθυμία του να δημιουργήσει τη δική του οικογένεια: «Μου αρέσει πάρα πολύ η οικογένεια. Όμως δεν ξέρω πότε θα συμβεί, μόνο ο Θεός ξέρει. Από τη μεριά μου θέλω πάρα πολύ να κάνω παιδιά και θέλω να τα κάνω όσο είμαι νεός για να μπορώ να τα χαρώ. Αν τα καταφέρω και με βοηθήσει και με φωτίσει ο Θεός, μακάρι».

http://www.tsantiri.gr

0 σχόλια: